Продавець Інтернет-магазин Сад і Дача розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
2836 відгуків

Шанувані клієнти, сьогодні у нас вихідний спасибі за розуміння.

+380 (68) 097-90-34
+380 (99) 525-79-36
+380 (93) 577-40-84
Інтернет-магазин Сад і Дача
Кошик

Поширені питання

  • Як я можу оформити замовлення в інтернет-магазині "Сад і Дача"?

    Для того щоб оформити замовлення, Ви можете залишити заявку на сайті, натиснувши кнопку КУПИТИ) або зателефонувавши за вказаними телефонами.

  • Які форми оплати доступні у Вашому інтернет-магазині?

    Ви можете оплатити замовлення зручним для Вас способом: післяплатою або на карту Приватбанку. Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.

  • Якою службою доставки я можу скористатися?

    Ми відправляємо замовлення такими службами доставки: Нова Пошта або Інтайм на вибір клієнта.

  • Скільки триває виконання замовлення?

    Якщо вибраний товар є в наявності і Ви надали необхідну інформацію для відправлення, то менеджер надішле замовлення в цей або на наступний день. Час доставки залежить від вибраної служби доставки (орієнтовно від 2 до 5 днів).

  • Скільки буде коштувати доставка?

    Вартість доставки залежатиме від вибраної служби доставки (Нова пошта, Ін Тайм), ваги і рамеров посилки, а також відстані.
    Розрахувати орієнтовну вартість відправлення, можна перейшовши за посиланнями:
    - Нова Пошта
    - Ин Тайм

  • Чи можна забрати замовлення самовивозом?

    Наша компанія працює як інтернет-магазин, тому не має виставкового залу. Склади з продукцією знаходяться в різних містах України, тому замовлення доставляються за допомогою транспортних служб доставки.
    Є частина запчастин і комплектуючих які можна забрати самовивозом, в місті Дніпро, за попереднім договором з менеджером.
  • Як дізнатися чи підійде мені запчастину, деталь?

    В кожній позиції наші менеджери вказали технічні характеристики, розміри деталей і надали фото, по яких можна вибрати потрібну Вам запчастину. Якщо у Вас виникнуть питання або Ви не зможете підібрати деталь самостійно, можна зателефонувати за вказаними телефонами на сайті і менеджер відповість на всі ваші запитання.

  • Можливий обмін або повернення товару?

    Якщо товар Вам не підійшов, Ви маєте право на його обмін або повернення протягом 14 днів з моменту доставки замовлення на ваше поштове відділення.
    За умови що:

    • на товарі немає дефектів і ознак зовнішнього втручання;
    • при наявності повної комплектації (усіх деталей конструкції та аксесуарів);
    • не пошкоджена упаковка;
    • без слідів використання продукції.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner