Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Шановні покупці, оглядайте і перевіряйте товар при отриманні в транспортній компанії на наявність дефектів і комплектацію! У разі виникнення запитань телефонуйте відразу ж менеджеру. Для повернення коштів необхідно заповнити Заяву на повернення (де будуть вказані товари, які повертаються, номер картки та дані покупця) Шановні покупці! Просимо вас уважно ознайомитися зі статтями Закону України «Про захист прав споживачів», що стосуються випадків вимагають повернення товару або його обміну. У відповідності з законодавством України, а саме Закону України «Про захист прав споживачів», існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару: 1. У разі придбання товару неналежної якості; 2. У разі придбання товару належної якості, але він вам не підійшов. Придбання товару неналежної якості: Згідно ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.